You can toughen up or get thrown around...

ååh, lång dag!
har varit inne i stan och äntligen fixat lite saker, hann till banken osv. tycker INTE om att gå dit. allt tar sån tid (och så går det så fort att spendera pengarna sen).
har träffat massa vänner inne i stan och sen kl 19 gick jag för att möta Jannica på jobbet så gick vi och solade.
MITT RUM ÄR KAOS IGEN! JAG ORKAR INTE.
som jag skrev igår... fyfan, nu ska jag i alla fall ta och plocka upp lite här inne igen och sen ska jag lägga mig på sängen och mysa med en film :)
puss!
ett år sen..

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback