grattis pappa!

ja må han leva, ja må han leva, ja må han leeeeeva uti hundrade ååååååår!
idag fyller min Pappa år :) så nu har jag gjort mig i ordning för att åka ut på ekerö och rida med honom och Linda och sen ikväll ska vi äta middag. Kommer bli super mysigt.

är för övrigt väldigt glad över att jag kom in så jag kunde skriva något!
kommer bli mer bloggande framöver och lite roliga saker som jag har på gång, så jag lovar att bli bättre men inte lätt när internet inte fungerar, som ni kanske förstår.

i onsdags var jag på make up stores fest på Berns, det var jättetrevligt som vanligt!
nu har jag lite bråttom... men vi hörs!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback