10 pm to 4 and I came to hit the floor

Idag är det fotografering och jag har ingen aning om vad jag har på mig.
Gick upp kl 7 och satte på tvn och insåg efter ett tag att jag inte behöver åka hemifrån förrens kl 11.
Men jag kunde ju inte gå och lägga mig igen för då skulle jag garanterat inte komma upp igen så jag gjorde en smoothie och har testat lite kläder inför dagen men jag lyckas inte hitta något. Det får bli något enkelt.

I torsdags var jag och Jannica på Sveriges Man ombord på Cinderella båten.
Vi träffade dom 20 killarna som alla var supergulliga och charmiga, endast 10 kommer gå vidare till finalen som är den 17 december. Bilder kommer komma på killarna i Hänt Extra, så ska man rösta fram sin favorit/favoriter.
Finalen kan ni inte missa!
Torsdagen började ganska lugnt, alla åt middag tillsammans sen gick killarna för att fixas inför tävlingen på kvällen. Jag och Jannica gick till rummet och bytte om osv. På kvällen vid 23:00 drog tävlingen igång och efter det var det fest som gällde. Vi hade sjukt kul och längtar tills finalen är!
På fredagen skulle dom plåtas så då satt alla mest och pratade och lärde känna varann lite bättre. Båten var tillbaka i Stockholm vid halv 4 och då sa jag och Jannica Hejdå vid slussen, jag skulle iväg på ett möte direkt och hon skulle hem.
ca 5 minuter efter vi sagt hejdå så ringde Jannica mig och föreslog att vi skulle göra något på kvällen, vad som helst. Så jag drog iväg på mitt möte, hem och så kom Jannica och vi köpte massa godis och låg hemma och myste!

På lördagen var vi i Jakobsberg och träffade massa vänner till Jannica som hon inte träffat på länge, det va jätte trevligt och vi hade roligt, men det blev ändå en tidig kväll och åkte hem till mig för att sooova :)

nu har jag uppdaterat er lite med vad som hänt dom senaste dagarna. måste dock fortsätta leta efter något att sätta på mig nu och sen till nästa problem, vad ska jag göra med håret? haha
vi hörs, puss!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback