Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Helgen har jag spenderat tillsammans med Jannica på café alberts. mysigt som vanligt. vi bestämde oss för att bara ta det lugnt och skönt i helgen. i fredags va vi på alberts och sen sov vi hemma hos mig och igår var vi också på alberts men vi sov hos Jannica.
igår gjorde vi oss i ordning för att åka in till stan då det helt plötsligt vibrerar i alla fönster och smäller till ordentligt. det var alltså skottlossning på lidingö igår. väldigt obehagligt... när jag och Jannica kom hem på natten och skulle hämta lite saker i tvättstugan så var vi så sjuuuukt rädda haha, skrattar när jag tänker på hur det måste sett ut när vi kommer bärandes på två stora ikea påsar med tvätt och hennes gigantiska jävla madrass som vi hjälptes åt att bära, plus hundarna vi hade med oss!
har redan gjort så mycket med Jannica som jag kommer kunna tänka på och skratta åt... tack för det hjärtat!
jag älskar dig!

Jannica och Jag på sveriges man kryssningen

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback