saknar dig när du inte är hos mig

har precis städat i rummet, känns som om jag inte gör annat än städar här inne. Så känner man sig nöjd på kvällen när man städat och gjort mysigt.. så vaknar man på morgonen och ska klä på sig och göra sig i ordning, kommer hem på eftermiddagen så tänker man "vad fan har hänt här inne?" haha
jag är dock inte helt klar än, har ont i huvudet och lite feber så det går inte riktigt i samma snabba takt det brukar göra. har verkligen kännt mig down and low idag.
hoppas i alla fall att jag mår bättre imorgon, då ska jag nog ta och haka på Jannica till gymmet och sen sola. skulle va sjukt skönt.
nu ska jag kolla på idol :)
vi hööööööörs

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback