laagar mat

hallå där! fotograferingen gick bra... det blev tillsut en gul topp, jeans och lite lockar i håret... det får duga!
Slutade ganska tidigt men väntade på Markus så gjorde vi sällskap till tunnelbanan.
Åkte och mötte upp Jannica vid östermalmstorg en snabbis, handlade lite på hennes jobb och så åkte jag hem.
Har faktiskt förberett lite middag, tänkte jag skulle hjälpa till med det idag ;)
kanske lägger upp en bild sen på vad jag lagade :)

Nu ska jag kolla på Brooke knows best och Daddy's Girls på mtv.
vi hörs senare, ni ska få lite bilder från sveriges man också :)
puss


jag och mamma på make up store's fest

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anonym

såg på din fb, vad va de som va pinsamt:)?

2009-09-15 @ 17:59:19
Jag heter: Emma Conning

Gud ni är så vackra!!!! och du har en jätteskön och söt blogg. Ville bara säga det kram


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback