Karma

Idag slutade jag klockan 11 så då åkte jag direkt hem, hade ont i huvudet och kände mig lite hängig.
Somnade någon gång vid 14:00 och så vaknade jag vid 18:30. Nu sitter jag i soffan, dricker smoothie och kollar på svenska hollywoodfruar. Jag tror att jag har lite feber faktiskt, jobbigt :(
ska faktiskt bara kolla klart på programmet och sen tänker jag lägga mig i sängen och läsa lite tror jag.
Imorgon är jag ledig och hoppas att jag mår lite bättre, tänkte åkte och kolla lite saker till rummet.
jag har en ny favoritlåt i think... jag ääälskar den!

You can say whatever you want about me, But the truth of the matter is I never did you wrong. And you're gonna miss me when I'm gone. Yeah you gonna regret it.


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback