I gotta let you go, but baby I dont wanna.

Idag var på jag karins nagelhörna och dom hade en workshop för andra nagelterapeuter. Jim och Lezlie från USA var också där och dom var såå gulliga! Dom introducerade Light Elegance's nya glitter gelé och 3D gelé som kommer. Spännande! :)
Min uppgift var att sitta "modell" och få mina naglar fixade medans jag drack vin och åt ost och kex. Not bad!
Va så kul att se min favorit Magda igen! va länge sen.. vi gjorde vanlig fransk idag. Blev riktigt snyggt!
Just nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt, har lite feber så jag ska sova snart och vila upp mig tills imorgon.
Dessutom ska ja möta Jannica tidigt imorgon inne i stan.
Försökte lägga upp bilder men det gick inte så imorgon länkar jag till Karins blogg där ni kommer kunna se bilder :)
puss och kraaaaaam

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: lotta

Hej, undrar bara om du slutat blogga? Sååååååååå länge sen du skrev. Snälla kom tillbaka. Kram Lotta.

2009-10-14 @ 08:28:57
Jag heter: Philippa

Jag saknar dig storesyster. Vi har inte träffats på jättelänge. Glöm aldrig att jag älskar dig!


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback