my room

Det är ganska många som velat se bilder på mitt rum och nu ligger jag här och kan inte sova så jag tänkte att jag passar på nu att slänga upp lite bilder på rummet :) håller ju fortfarande på att fixa, ska köpa garderob och spegel osv... men här har ni!





Min säng och mitt fönster, ska upp en stor tavla ovanför sängen...



Min fondvägg... älskar den! så mysigt :) ovanför mitt sminkbord ska det upp en stor spegel

jaaaaaa... nu håller mitt internet på att lägga av :) men som sagt, jag är inte klar än så ni får se mer sen när jag är klar, detta var bara ett litet smakprov :) puss och godnatt




här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback