all the things you did and you said

Igår var jag och såg musikalen Hairspray, den var grym! det var verkligen bland det bästa jag sett på länge :)
Efter det var det mat och efterfest på Berns, supertrevligt...
Just nu sitter jag i skolan, slutar klockan 11 och då är tanken att jag ska åka in till stan för att uträtta lite ärenden och kolla runt lite.
Ikväll får jag se vad som händer, skulle kanske till Grodans nya nattklubb som öppnar ikväll men jag vet inte om jag är så sugen på det... känner mer för att gå ut att äta nått gott haha för jag är så sjukt hungrig just nu.
En liten hint till dig Jannica... köttbullar vore gott, mums, man skulle ju kunna gå till prinsen? aa fan va gott det skulle va med köttbullar. prinsens köttbullar.

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback