vem är pekis? ahaa tur att hon inte kallas pökis!

idag har jag och yasmin tagit det lugnt hemma hos mig .
jag har fått den stora äran att fixa hennes hår när hon tar studenten! så tanken var att vi skulle testa lite olika uppsättningar osv och under tiden skulle hon plugga. när hon kom till mig så gick vi och köpte en pizza och satte oss och lyssnade på musik. sen hade hennes student klänning kommit så vi gav oss ut i regnet för att hämta den, men hon hade inget legg, så vi fick den inte, attans!
hem igen då... satte igång med håret på en gång och det blev pretty good direkt faktiskt :) damn im good! haha
nu gick hon hem för en liten stund sen för att byta om osv för sen ska vi till Pekis där vi ska mysa lite sen skulle dom nog ut på krogen. 
nu bör jag fixa till mitt hår lite i alla fall... 

sen vill jag säga att britney har gjort det igeeeen, nya singeln "if you seek amy" är grymt skön... 
"but all of the boys and all of the girls are begging to F-U-C-K  ME"
haha, så jääääävla skön! är det värt några tusenlappar att se henne i globen? jag blir mer och mer sugen!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback