my goodbye

helt sjukt hur mycket besökar siffrorna stigit här nu igen... roligt! 
sitter och lyssnar på Jeremih - Birthday sex, mysig låt, mysig som fan är den faktiskt.
har lyssnar på den hemma hos elinah också, när inte elinah spelade sin senaste favorit Svennebanan med promoe hahaha. ni ska se henne när den börjar! "åh åh höööööj!" skriker hon, höjer händerna, och diggar med huvudet, helt i otakt hahahah älskar henne! så skön.
kollar igenom Rodé's spelningslista, killen har fan sjukt bra musik där, i love it.
men gud! nu måste jag.... nu får jag inte glömma, yes, va nöjd jag är! nu kom jag på det.
jag har väldigt länge velat tipsa er om en fantastisk låt! och nu kom jag äntligen ihåg det!

låten heter My goodbye och det är en kille som heter Brian som sjunger den. låten går fan inte att få tag på någonstans, förutom på youtube. och jag ääääälskar den!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Natha ♥

Gud va gullig låt :)

Kramar!

Jag heter: sussi

http://beemp3.com/download.php?file=4280317&song=My+Goodbye

2009-06-05 @ 13:54:33
URL: http://superwoman.bloggspace.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback