A blend of humour and solemnity...

hej kära läsare!
tycker det är jätteroligt med alla fina och roliga kommentarer! då blir jag mer taggad på att skriva förstår ni ;)
har fått massa förfrågningar, bland annat att ni skulle vilka ha lite bilder på min closet. 
som det är just nu lever jag ett väldigt fashion studio inspirerat liv och de flesta av mina kläder hänger på en klädhängare på hjul, så så är det just nu. men det tycker jag bara är en fördel. det blir ett litet projekt att visa min closet, ett projekt jag garanterat ska påbörja (och avsluta) så ska ni få se! 

i övrigt mår jag väl ganska bra, det är en vecka kvar på praktiken nu, helt sjukt hur fort tiden gått. de här månaderna på året har gått fort och snart fyller jag 18! jaja... snart är praktiken klar i alla fall, ska bli skönt att komma tillbaka till skolan. det har varit roligt att komma bort från skolan och vanliga lektioner ett tag men nu vill jag till min skola! 
kommer faktiskt bara vara i skolan 1 vecka också sen måste jag va ledig 1 eller 2 veckor för då ska jag göra en sak!
en sak jag däremot inte vill skriva här på bloggen. får se om jag väljer att skriva om det här i bloggen eller inte. 

det är några saker som känns lite upp och ner just nu, som jag känner att bollen ligger inte riktigt i mina händer. känner väl lite att jag har gjort och sagt det jag har kunnat och nu väntar jag på lite respons, att någon annan ska kämpa lite nu. för jag vet inte om jag ska fortsätta kämpa eller om det bara är bäst att släppa taget? så lätt är det ju inte riktigt heller.
som Micke sa igår... "shit happens... och då löser man det"

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback