mer svar på frågor, ställ mer frågor, riktigt roligt! haha

hej allihopa, kom hem för en liten stund sen. har varit ute på en långpromenad med Yasmin, vi har gått i flera timmar och det va riktigt skönt! blev ju tyvärr inget badmode idag. men det kommer, ska försöka hitta något för alla att visa :)
internet har inte fungerat helt korrekt idag heller så därför blev det inget nytt inlägg förrens nu.

men jag tänker svara på lite frågor!

Jag måste bara fråga vart skorna kommer ifrån som du har på din header? to die for.
skorna på headern kommer ifrån gucci, dom är fantastiska! finns även i fler färger och med fler spännen uppe vid ankeln :)

Går du estet på gymnasiet? tar du studenten i år?
nej och nej :) det är fortfarande lite kvar för mig i skolan, men jag ska fira med många av mina vänner som tar studenten i år :)

Hur har du gjort din snygga header?
jag har gjort den i photoshop :)

Jag hittar ingen mailadress dit man kan skicka frågor, hur ska jag göra?
man har kunnat maila till min mail adress men jag känner att den är bäst att hålla lite privat så jag ska ordna med en som man kan maila till med speciella frågor angående bloggen. tills dess går det alldeles utmärkt att skriva i kommentarsfälten :)

hur känns det att ha en känd mamma?
min mamma blev offentlig när hon var 14 år gammal och hon fick mig precis innan hon skulle fylla 21.
min mamma har alltid varit en offentlig person under hela min uppväxt så jag är van om man säger så. mamma har aldrig jobbat med något annat. alltså känns det helt naturligt. sen är det klart att jag fått vara med om mycket och fått göra mycket roliga saker för att mamma är. kan bara passa på att säga att jag älskar mig mamma, hon är bäst!

såg en bild på dig där du bar en jättefin turkos, blå och grå klänning, vart kommer den ifrån?
du måste mena den från coast som jag hade på premiären av "en shopaholics bekännelser?"
den finns på Coast på NK. (bifogar bild på klänningen)



Kan du känna dig utnyttjad eller att vissa bara är vän med dig pga din mamma?
jag är väldigt bra människokännare och man märker ganska tydligt om någon bara tycker det är roligt att man har en offentlig mamma. nu har jag inte råkat ut för det många gånger, har hänt någon gång att jag kännt att mycket kretsar kring henne, man ställer mycket frågor osv.  jag är även väldigt generös och gärna bjuder och ger saker till andra. men då har jag sagt ifrån på ett trevligt sätt att det inte känns bra för mig och förklarat att en sån vänskap är jag inte intresserad av.

hur kommer det sig att du inte är tillsammans med någon?
det undrar jag också haha! nej men ibland är det ju så att man har känslor för någon men personen känner inte alltid samma saker för en själv. och så ligger det till just nu. det är tufft och jobbigt, men så är det ibland...

vad faller du för hos en kille?
det första jag lägger märke till hos en kille är ögon och leende. tycker det är en himla svår fråga att svara på egentligen...
han måste va smart, rolig, trevlig, snygg, ärlig, charmig och karismatisk, ha fina ögon, muskulös, propert och snyggt klädd, spontan, romantisk, överraskande duktig på massage osv... jag är inte kräsen! inte alls... ha ha. skoja lite bara, eller gjorde jag det?
jag tycker om charmiga killar med fin personlighet och utstrålning och så ska han kunna få mig skratta!

nu hoppas jag att några av er är nöjda med mina svar, annars är det bara skriva igen!
fortsätt ställa frågor, riktigt kul!
ta hand om er så hörs vi imorgon, nu ska jag kolla på en gammal favorit, vinterviken :)
kramar till er!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: pether björk

hej min älskling,,, att se att du har vuxit upp o blivit en enastående vacker ung dam,,, påminner mig om hur gammal jag blivit,och hur fort tiden går,,,

du e sanslöst vacker underbara du

besos guapa

2009-06-24 @ 12:28:03

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback