grattis lillasyster

godmorgon sötnos!
blev väckt tidigt idag för att gå upp och sjunga för lillasyster som fyller 7 idag!
gick faktiskt och la mig igen efter vi hade sjungit och gett henne frulle på sängen. stog ju där och halv sov så hörde jag mamma säga "den som vill kan gå och lägga sig nu igen"
kände att det var riktat till mig så jag gick in och la mig igen. men nu är jag uppe... och har en massa saker att göra egentligen, men jag sitter här tills mamma säger till mig att jag ska sätta igång haha.

måste säga, DAMN! jag och Yasmin är fan hot hot på bilden, very cute!
oh oh! varning, nu har mamma gått bort från datan och lämnat sin blogg bakom sig för att börja fixa och städa... vilket betyder att det bara är en jävligt kort tidsfråga innan hon klappar med händerna och säger glatt "hurru gumman ska vi ta och lägga på ett kol nu eller?" 

hörs sen hinner inte skriva mer nu, jag har faktiskt facebook också...

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback