svar på kommentar

"Anonym: E de dina systrar? du skriver aldrig om din pappa..."

Fick en kommentar från någon som undrade ifall Sandra och Elinah är mina systrar.
Jag har bara två småsyskon som heter Antonio som är 9 år gammal och Vanessa som är 7 år.
sen skrev personen också att jag aldrig pratar om min pappa. det är så att jag har inte så bra kontakt med min pappa. vilket är något jag valt själv. tänker dock inte gå in mer på det. jag har inga syskon på min pappas sida, bara på mammas.

Anledningen till att jag kallar Elinah för syster är för att det är just det hon är för mig, hon är som min syster. Jag har kännt henne i hela mitt liv, våra mammor lärde känna varandra innan vi ens fanns. Elinah har alltid funnits här för mig och eftersom hon är ett år äldre än mig såg jag alltid upp till henne när vi va lite mindre. kommer ihåg att hon hade en gigantisk svart sminkväska med en spegel i. tyckte att den va så himla cool och på min födelsedag fick jag en likadan som henne, jag ville helst att mitt smink skulle va lite trasigt som hennes va då också haha.
kan faktiskt inte tänka mig hur jag skulle varit som människa utan Elinah eller vem jag skulle vänt mig till när jag inte mår bra eller saker känns tufft, för det är med Elinah jag pratar om saker som jag kanske helst bara skulle vilja hålla för mig själv. jag älskar henne och hon är min syster!

Sandra är Elinahs bästa kompis som jag är så jävla glad att jag fått lära känna och komma närmre! hon är en underbar tjej som man blir glad av att umgås med. när jag är med Elinah och Sandra känner jag att jag kan vara mig själv och inte alls behöver göra mig till eller tänka på hur jag ser ut. jag har i princip gått naken hemma hos dom senaste dygnet (apropå att känna sig bekväm med dom). ni förstår hur jag menar va? sådana vänner växer inte på träd. det är svårt att hitta folk som accepterar en oavsett vad och som alltid får en att känna sig glad. även om jag är med elinah till exempel så behöver inte vi göra massa saker hela tiden för att jag ska skratta och va glad, jag är glad i hennes sällskap även om vi bara ligger i soffan och slappar.

Ens vänner är sin familj som man väljer själv, därför väljer jag att kalla Elinah och Sandra mina systrar!
så till Elinah och Sandra, ni är värda mer än guld, tack för att ni är ni! ♥

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Elinah

Min älskade livskamrat.

Vilka fina ord! Du vet att jag håller med dig och lite till. Du är en grym tjej , våga ta för dig! Love all over you baby!

2009-05-19 @ 21:05:17
Jag heter: Sandra

Men älskade Felicia va fint du skriver! Du vet att jag tycker du är världens bästa tjej pärlan det vet du! Biig loove suugar!

2009-05-20 @ 02:00:30

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback