Svar på frågor

Vad använder du för puder?
just nu använder jag ett puder ifrån kanebo som jag verkligen kan rekommendera. det känns lätt och luftigt för huden och ger jättefin lyster åt hyn. det är också väldigt drygt vilket gör det väldigt prisvärt.
pudret heter Sensai, kommer tyvärr inte ihåg i huvudet vad det kostar men det finns på NK och Åhlens.

Vet du hur man ska göra för att blondt hår inte ska va "gult"?
silvershampo! tvätta håret med silvershampo det gör så att det inte slår över i gult och ger äver otroligt fin glans till blondt hår :)

du har alltid så fina ögonfransar, vad har du för mascara?
jag använder mig utav en mascara från Dior, Diorshow. den är otroligt bra!
sen har jag även ett lite billigare alternativ och det är the colossal volum' express från maybelline (gul förpackning).
båda är jättebra!

Stämmer det att Anna Book är din mamma?
ja det stämmer :)

Är det du som är med i vecko revyn som är ute nu (maj)?
ja, jag är med i vecko revyns maj nummer som är ute i butik just nu där jag har gjort en intervju om hur det är att vara ett såkallat kändisbarn... haha

Är det lite blogg konkurrans med din mamma?
hur menar du då? tycker det är jätteroligt att mamma bloggar och hon är väldigt duktig som kämpar med sina blogg inlägg och att lägga in bilder osv.

Har du någon pojkvän?
nej det har jag inte, tyvärr. men jag skulle gärna vilja ha en pojkvän :)

det är ofta bilder på snygga killkompisar till dig, har någon av dom blogg? haha
visst är det härligt med ögongodis? jag kan tipsa om en snygging som har en blogg, en vän till mig, gå in och läs hans blogg den är riktigt bra och han har stora grejjer på gång! så gå in på den. 
klicka här

Vad brukar du läsa för bloggar?
jag brukar läsa Gynnings blogg, sen brukar jag läsa Alex Erwiks blogg på finest... och så mammas såklart!

vad är det för stor hemlig sak du har gjort?
ledsen att jag måste göra dig besviken nu, men det vill jag fortfarande inte berätta! :) men kanske snart...

jag behöver hitta ett par fin skor och ett par lite med vardagliga högklackade skor. vet du vart jag kan hitta lite billigare skor? känns inte så kul att gå till din sko eller typ sko punkten.
Bianco! dom har underbara skor, där kommer du garanterat hitta något. jag har massa skor från bianco som inte kostat mer är 500 :) jag kan äver rekommendera sko affären DNA :) hoppas du hittar något!

Hinner inte svara på flera frågor nu, ska kolla en film som börjar nu! kanske svarar på lite fler frågor senare :)
puss på er!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anonym

får du mycket pengar av din mamma och så eller tjänar du eget?

2009-05-29 @ 19:21:07

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback