sötnos

Jag och underbara lilla charmtrollet Tristan har lekt heeela dagen! vi har cyklat, spelat basket, ätit tårta och cyklat lite till.
det var en supermysig dag och lillasyster var nog väldigt nöjd med sin födelsedag :)
imorgon ska jag och mamma bara handla lite mat och så. sen kommer Elinah, Nikitas och Rodé. då ska vi grilla!
nu ska jag sova faktiskt, Antonio och Vanessa åkte faktiskt med Lancelot och Tristan för att sova över hos dom.
Eftersom jag och Tristan lekt och haft så roligt idag så ska ni få se lite bilder på mig och min lilla favorit! :)


Tristan ska äta tårta!






tre av mina favorit killar! lillebror Antonio, Lancelot och Tristan... vilka sötnosar va! haha Lance fick låna min cykel


Lance och lillasyster Vanessa


tingeling tårtan, som Tristan tyckte vääääääldigt mycket om!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Jeni

Grattis Vanessa lilla gumman =)

Jag heter: Bam Bam

Åwh, den där tårtan såg ju inte lite mumsig ut :P

2009-05-10 @ 17:42:39
URL: http://iambaam.blogg.se/
Jag heter: Linnéa

oj vad stor hon blivit =)

2009-05-19 @ 14:06:02
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback