shoes shoes shoes

jag är tillbaka! det fick bli 4 timmars sömn i alla fall :)
just nu sitter jag och väntar på att Elinah ska komma hit, vi ska handla något gott att äta och så ska vi sitta ute och njuta av solen!

nu till det roliga, SKOR!
jag hittade 5 par otroligt snygga skor på
Go Jane igår. dom har väldigt mycket fina skor till riktigt bra priser. dom har även kläder och lite annat också :) brukar alltid hitta något där. så nu tänkte jag visa er skorna jag fastnade för igår... klicka på bilderna för att se en större bild.





samtliga skor kommer från go jane. visst är dom snygga? nu blev det mycket svart men de flesta skor brukar finnas i flera olika färger, in och kolla på hemsidan! ni kommer garanterat hitta något :)
återkommer senare med mer fashion och frågor!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Badfiorna

söt blogg du!

Jag heter: Anna

Hej Felicia. Vad ska du göra nu efter studenten. Ska du jobba med ngt innom restaurang eller liknande. /Anna

2009-05-30 @ 14:36:56
Jag heter: mio

Oj så fina men höga!! :)

2009-06-03 @ 19:25:24
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback