she falls asleep wishing that she was in his arms

kan inte sova, hade samma problem igår och när jag tillslut somnade så var klockan så mycket att jag vaknade sent idag. jag hatar sånt. jag får ångest.
i alla fall, tur för er blogg läsare att jag inte kan sova för jag har, tro det eller ej, jobbat på en ny design.
varför är detta då tur för er? jooo, för att förändring är kul, det blir roligare för er att gå in och kolla när det händer nya saker osv och det blir så sjukt mycket snyggare!
det har däremot varit sinnes sjukt plottrigt att hålla på med det här och jag är riktigt chockad över mitt eget tålamod! helt fantastiskt har det vart! jag har ändrat och fixat och trixat 50.000 gånger.
och nästa fråga, varför har jag inte publicerat den nya designen? jag har ett ord till er... perfection! jag vill att det ska vara perfekt och riktigt fräscht, annars går det inte.

känner nu att jag kanske borde äta något, en liten macka och sen sova kanske? har nämligen inte ätit någon middag. det jag har gjort är njutit av en burk nutella... och till anonyma som kommer vilja kommentera kan jag säga på en gång, nej jag åt självklart inte en hel burk själv så save the drama.

sen vill jag säga några saker...

1. Elinah, tack för vår pratstund förut... det behövde jag verkligen! tack för att du alltid lyssnar och hjälper, i love you!
2. Jag är otroligt förvirrad och det är därför jag kanske skriver lite konstigt, svårt att samla mig och mina tankar.
3. min laktosfria filmjölk är slut, helvete! jag som var sååå sugen.
4. Lucas, hoppas du hade en fin födelsedag trots det som hänt, jag finns här för dig!
5. puss och godnatt lovers!



här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback