på onsdag får jag träffa min kärlek

hej sötnosar!
nu är jag hemma igen. måste säga att det känns lite tokigt att va hemma med familjen igen.
Sandra och Elinah blev liksom min lilla familj på ett dygn haha! va så mysigt att va med syster och sandra i DERAS lägenhet, det va bara vi, inga andra, och det var bara DERAS. svårt att förklara hur jag menar men men.

nu ligger jag hemma, ska kolla nån film, sen ska jag faktiskt försöka sova lite tidigt.
på onsdag kommer han! jag längtar ihjäl mig. på onsdag får jag va med världens underbaraste kille igen!
åååååååååååååååh va jag saknar honom, men på onsdag, då kommer han! :)

vem jag pratar om får ni vänta och se :)
puss!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback