oh so you're a player player? well, no... i was single single!

största delen av dagen har jag spenderat med Yasmin, otippat va! 
vi har hämtat studentklänningen och gjort ansiktsmasker :) supermysigt har vi haft... sen gjorde vi fotbad. 
vill tillägga att vi hade sjuuukt kul hos pekis igår! kom hem sent och var otroligt trött idag, segt med prov då. men det var det värt! imorgon fyller min syster år, 7 år blir hon. så då ska vi fira henne. 
på lördag kommer syster Elinah hit och självklart har  vi bjudit hit trevligt sällskap! 
nu ska jag sova!

yazzifizzle och jag igår!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Bam Bam

Åh du tar studenten i år vad härligt :)



btw, så gillar jag din blogg jättemycket !! :) alltid lika kul att läsa den


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback