mys hos elinah och sandra

hej allihopa! jag blev kvar hos sandra och eliah igår.

så mysigt har vi haft, sandra kom hem igår kväll så satt vi och snacka lite och lyssna på musik :)

sen åkte sandra igen, träffade en jätteläskig kille som satt i en trappa och när sandra kom så ställde han sig upp och ropade på henne sen visste han typ vart hon skulle! läskigt... jag och elinah satt vakna sjuuukt länge och tillslut kom sandra hem igen. då började vi såklart diskutera den här läskiga människan hon träffat ute och vi låg och skrämmde upp oss själva!

idag vaknade vi väldigt sent... tjejerna började göra sig i ordning, sandra skulle till jobbet och elinah skulle på en intervju.

nu sitter jag i alla fall här och vänar på att elinah ska komma tillbaka, hon borde komma i princip när som helst faktiskt.

sen får vi se, vi ska bara ta det lugnt och mysa sen kommer mamma och hämar upp mig :)


ganska mysigt att det regnar lite, ska tända lite ljus och sätta på mysig musik så kommer elinah tycka det är skönt att komma hem och det är vääääääärsta mysigt :D


puss!


sandra och elinah!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Babbidesign - Bloggdesigner

Hej tjejen! Försökte hitta en mail adress till dig men hittade ingen ( står juh här ovan att man gärna får skriva ett mail! ). Det är så att jag har gjort bloggdesigner väldigt länge och tänkte höra om du ville ha hjälp med din? :) Ha en fortsatt trevlig dag!


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback