my sexy love

Vad ska du göra sedan efter studenten?  Vad har du för drömmar och framtidsplaner?

Efter studenten så har jag funderat på att gå en speciell styling och makeup artist school. Tycker väldigt mycket om att sjunga också, men jag måste jobba lite på min scenskräck! Haha. Jag vill ha ett arbete där jag kan använda mig utav min kreativitet.

Sen vill jag såklart resa, jag vill se vackra platser och uppleva saker!


Får du mycket pengar av din mamma och så eller tjänar du eget?

Jag får pengar av mamma, och hon är väldigt generös om man säger så. Men sen jobbar jag själv. Mitt första jobb fick jag när jag var 7 år gammal och dubbade tecknad serie. Det gjorde jag i flera år och jag åker fortfarande och gör röstprov ibland och får erbjudanden, vilket är jätteroligt och det har jag tjänat otroligt bra på! jag extra jobbar även på en glassbar i Vasastan. Så för att svara på din fråga: Ja, jag får mycket pengar av min mamma men jag tjänar egna pengar också.

  

Hur är Anna som mamma?

Det jag tycker är det bästa med mamma är att hon alltid varit väldigt öppen mot mig, hon har alltid sagt att det finns inget jag inte kan tala om för henne eller fråga henne om. Hon förklarar och hjälper till. Och det finns inget som är pinsamt med mamma! Hon har alltid sagt att hon vill hellre att jag pratar med henne om det är något så hon kan hjälpa mig istället för att vara orolig och tänka att "mamma får inte få reda på det här för hon kommer bli så arg". Hon kan säga "men Felicia hur tänkte du när du sa/gjorde så?" men hon tar allt på ett lugnt sätt. Men annars är hon omtänksam, snäll, otroligt rolig! Hon är bäst!


Ni verkar ha så bra relation till varandra, bråkar ni aldrig?

Det är klart att vi som precis som alla andra blir arga på varandra och bråkar ibland! Vi är ju människor. Mamma kan aldrig vara arg längre än 10 minuter dock. Har vi bråkat eller höjt rösten lite åt varandra dröjer det inte länge innan hennes samvete hinner ikapp henne så kramas vi, ber om ursäkt och så är vi sams igen!


New York eller California?

California!


Hur gör du för att få ditt hår så otroligt fint & glansigt? Några tips du vill dela med dig av vad det är för produkter du använder eller så?

En sak som jag använder regelbundet, varje dag är Redken, extreme anti-snap leave in treatment. Det är proteiner för håret, som stärker, gör det glansigare osv. Annars är ju ett klassikt tips är att göra inpackningar! En inpackning som jag verkligen kan rekommendera är en från Bed Head och den heter "treat me right" det är en pepparmint hårmask som fräschar upp och är riktigt bra! Sen brukar jag göra speciell glans inpackning hos frisören men satsa på en bra glans spray! Det finns också från Bed head och den heter "headrush" och en som heter "brunette godess shine spray" båda är jättebra och ger jättefint lyster och glans.


Jet pack? Vad är det överhuvud taget? hehe borde man veta det?

Jetsettarna är en speciell grupp. Det är svårt att säga vad som krävs för att uppnå jetset-status, men man kan t.ex. vara av kungligt blod eller arvtagerska till ett större imperium. Endast detta räcker dock inte. Man måste också leva ett liv fullt av flärd med de lyxigaste designerkläderna och de mest exklusiva semesterorterna. Ett alternativ är att bli ofattbart rik är genom att exempelvis sälja tidningar med lättklädda tjejer eller att äga ett fotbollslag. Även i det här fallet måste man även ha vanor som skriker lyx och överflöd för att lyftas upp till jetsetare.


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: erica

söt blogg du har ;D

Jag heter: Nathalie

hej felicia ! Jag såg att du hade dubbat en film som 7 åring, vilken va det ? Och har din röst varit med i någon mer film eller så ? :)



Ha det fint!



KRAM !

2009-06-02 @ 00:33:21
Jag heter: Evelina

Har du sett de här? Zytomierska skriver om din mamma,

Katrin har tydligen haft någon hälsomånad som tog slut i helgen, och frossade i mat och grejjer..

http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1134243

2009-06-02 @ 12:27:57

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback