My baby

kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle träffa min älskling idag? jag ska alldeles stax åka till sigtuna hem till honom.
och nu kommer ni få veta vem han är!
min lilla älskling Tristan!
ska åka Med familjen så ska vi grilla med familjerna :)
kommer bli supermysigt och jag har bakat cupcakes som jag ska ta med mig!
slänger upp recept här imorgon så kan ni testa att göra det nån gång, buuuuusenkelt!
skriver nog inte så mycket mer blogg idag för vi kommer sova ute i sigtuna och jag kommer va upptagen med alla söta små baaaaaarn :D

nås annars på mobilen, så kram på er och ha en mysig onsdagkväll, lill lördag!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback