min helg!

Lördag, igår va jag hemma och gjorde mig i ordning osv för vi skulle ju på Nikitas goodbye party.
det va jättetrevligt och jag och Elinah lärde känna en gullig tjej, Jannica.
Nikitas bad mig att ta med singstar till honom haha, så jag hade med mig det. vi satt och snackade, killarna spelade massa musik och det va trevligt :) mycket tårar blev det också, Merveille började gråta framför alla och då gick mitt hjärta i 1000 bitar! så gulligt :)
vid 1 gick alla ifrån Nikitas för att göra sällskap med pendeln in till centralen, vi stog där ett tag och prata och när vi sagt hejdå till alla, kramat Nikitas och gått då kom mina tårar haha, tycker det är jättetråkigt att han ska åka för vi hade kunnat ha så jävla roligt i sommar och nu åker han till Rhodos i 3 månader. sen är jag lite svartsjuk också, jag vill också åka bort i 3 månader! fast det va inte därför jag blev ledsen, han är en väldigt trevlig kille som är rolig :)

efter det gick vi upp på Mc Donalds i alla fall och efter det åkte jag och Elinah till st: eriksplan till Elinahs vän där vi satt i nån timme och pratade, jättemysigt.
vi kom väl hem till Elinah strax efter 4 och då va jag olagligt trött, fyyy säger jag bara. vi gick i princip och la oss på direkten.

Söndag, jag och Elinah skulle va hos sandra kl 1 idag för att fira att hon fyllde 19 i fredags. vi vaknade 12:20, 40 minuter innan vi skulle va där, så vi gick upp fort och klädde på oss så åkte vi hem till sandras mamma (sandra och elinah bor ihop). det va jättemysigt där! Jane, sandras mamma, hade gjort en gigantisk pastasallad och massa gott till dessert. va riktigt skönt att sitta ute i solen och bara mysa.
efter det åkte jag, Elinah, Sandra och Jessie hem till Elinah och Sandra och efter ett tag kom min skjuss hem.
jag va hemma vid 23:20, tog ett bad, kollade på en film och nu är det dags att sova.

2 bilder ska ni få, för det är faktiskt det enda jag tagit under helgen som varit.


Nikitas igår på pendeltåget


Elinah, mitt hjärta! och Mimmi, världens sötaste hund!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback