jet set

jag känner mig lite stressad för ikväll ska jag och mamma åka till strandbryggan och kolla på Denise (mammas vän) som ska spela där. Sen efter ska vi till Rose som ligger på Hamngatan 2, där har Make Up store fest. Temat för klädseln är Jet Set. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig faktiskt. vad skulle ni haft på er?
Det jag tycker ska bli väldigt roligt är att Josef och hans pojkvän ska gå med oss!
Josef var med mamma och alla andra när dom var i Japan och tog hand om alla, han var deras "Japan pappa" som dom kalla honom. Min "storebror" :)
så det ska bli jätteroligt att dom ska gå med oss... längtaaar.
skriver i bloggen när jag kommer hem, för ni vill väl veta vad vi får i goodiebagsen?

kram på er!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Jen

Hjärtat vad du än tar på dig är du alltid lika vacker :) <3

Jag heter: Henke

Jet pack? Vad är det överhuvud taget? :S hehe borde man veta det ?

2009-05-28 @ 16:15:06
URL: http://widlunds.blogspot.com/
Jag heter: Louise

Du och din mamma verkar så jättetrevliga och rara.

Hoppas ni får en underbar mor/dotter afton. Värmer i hjärtat att ni tycks stå varandra nära, gläds verkligen med er.

2009-05-28 @ 17:09:17
Jag heter: Sanna R

Hej Felicia! :) Vad kul att du bloggar, läser ofta Mamma Annas blogg! En liten fråga bara.. Hur gör du för att få ditt hår så otroligt fint & glansigt? Några tips du vill dela med dig av vad det är för produkter du använer eller så? ;)



Ha det fint!

2009-05-28 @ 21:10:13

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback