here in my room, dreaming about you and me

hej vänner, har varit en supermysig kväll.
vid 8 kom Lollo och hennes mys mamma lena, dom hade köpt med sig massa gott och vi satt och lyssnade på musik osv. åt middag. sen gick jag och Lollo ut och gick lite. till Lollo vill jag säga du är underbar! i love you.
internet har strulat lite som vanligt, så därför har det inte blivit så mycket bloggande idag.

var i skolan och hälsade på idag, käkade med Elinah eftersom jag åkte till henne och Sandra och sov hos dom igår.
på måndag är det bara köra stenhårt sista veckorna! :)
blev så glad att träffa Jennifer idag, hon kommer alltid till mig i skolan med ett leende på läpparna och något roligt att säga som får mig skratta. idag till exempel när jag ringde och sa att jag va i skolan och hälsade på "är du i skolan???" så tog det 10 sekunder så hade hon sprungit igenom skolans korridorer och var hos mig! du är underbar och jag uppskattar dig så mycket!

imorgon skulle vi åkt hela familjen till skara sommarland, men dom ska gå upp så himla tidigt och jag känner att jag behöver sova ut lite. så jag stannar hemma imorgon. så jag hoppas på att få lite sällskap här hemma imorgon när alla åker iväg.
har fått så mycket frågor! vet inte hur vissa fått min privata mail? haha men men, roligt med frågor och imorgon ska jag svara på fler :) så passa på nu om ni vill veta något :)
sov gott!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Jennifer

Guud gumman du anar inte hur mycke jag uppskattar dig ! Om det är någon som är underbar så e de du hjärtat ! Jag älskar dig <3

Jag heter: Marko

Hej, jag fick reda på din blogg genom Jennifer =) Det var coolt att veta att en kompis känner en som är Anna Books dotter! :O



Du har en mycket fin blogg :) Roligt att läsa den :D



Mvh / Marko ;)

2009-05-30 @ 02:26:25
Jag heter: mariiia

Hej jag undrar en grej..som jag hoppas att dusvarar på...som alla vet är din mamma anna book och hon är vell halv spanjor?..men din farssa...vad har han för nationalitet?



hoppas du kan svara..hahah har undrat skit länge:P

2009-05-30 @ 08:39:55
Jag heter: Bea

Riktigt kul att du kommenterade i våran blogg :)

2009-05-30 @ 10:25:48
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Jag heter: Emma

Taack felcia :) Vi måste sees snart ! Puss

2009-05-30 @ 10:47:13
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Jag heter: Any

Ah. Rubriken har du tagit från Selenas musik ;) I could fall in love, with you.

Right?

:)

2009-06-03 @ 04:38:57
URL: http://annieboner.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback