hemma igen efter mysiga dagar i sigtuna!

guess who's back!
jag har varit i Sigtuna sen i onsdags :) vi har haft så himla mysigt!
barnen har hållt igång heeela tiden och stackarna va helt slut igår, skullel läsa för dom när dom skulle sova. jag läste 2 sidor mer typ 5 meningar på varje sida så kollade jag upp ur boken och såg att alla 3 hade somnat!
det va så mysigt så jag la mig brevid tristan och sen höll jag själv på att somna. alla 4 ungarna sov inne i Lancelots rum, nere i vardagsrummet hade mamma och dom andra somnat, så jag gick upp och la mig i tristans Ferarri säng haha :D

Nu är vi hemma hos oss, Lance och Tristan ska sova här ikväll. nu är dom borta ett tag med mammas man. Mamma är och jobbar. så just nu är jag ensam men snart kommer dom tillbaka och då har jag förberett varm choklad och en film till dom, så ska vi mysa lite :)

nu hinner jag inte skriva mer, hörs senare!
kraaaam på er


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback