hemlis!

hej allihopa!
ingen blogg igår då jag gjorde det som jag fortfarande inte vill skriva här i bloggen. hehe... ledsen men vissa saker vill man ju hålla för sig själv, eller hur?
men jag lovar att ni kommer få veta någon gång!
på grund utav det jag gjorde igår kan jag inte göra så mycket idag, måste ligga hemma och ta det lugnt i några dagar.
solen skiner och det är underbart väder!
ser fram emot den kommande veckan, även fast jag måste va hemma ska jag försöka plugga lite och göra lite uppgifter som måste in.
i veckan kommer min lilla favorit Tristan komma också! ååååh jag längtar sååå mycket :D

så vad tycker vi om eurovision? norge vann, vet inte om jag tycker låten va såå bra, jag tycker island skulle vunnit, hon va FANTASTISK! men det är ju kul att det ESC kommer va i norge nästa år, men när fan ska sverige skicka någon som det kommer gå bra för? det kanske är dags för mig att ställa upp i melodifestivalen så ni får se en RIKTIG stjärna ;)
haha, skoja bara med er!

skriver lite mer senare, nu ska jag kolla lite bikinis och strandmode på nätet, om ni har tur delar jag med mig sen!
puss!

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback