Goodbye party

ikväll är det avskedsfest för Nikitas som åker till Rhodos i 3 månader!
haha han va så rolig nyss när jag pratade med honom i telefonen så frågade han vad jag gjorde så sa jag "jag håller på att göra mig i ordning för det är tydligen nån avskedsfest för nån ikväll" så va han tyst ett tag och sa "men, men det är ju hos mig?" haha, han förstog inte att jag skojade med honom.

nu sitter jag och väntar på att Elinah och Sandra ska komma till mig, så ska vi göra oss i ordning och åka till Nikitas.
vad ska ni göra ikväll?
puss


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback