godnatt



I wish that I could make you understand that I'm not angry with you. a little bitter maybe and clearly heartbroken - but darling, I could never hate you.

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Alexandra

riktigt snygg header och fin blogg:)



kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin?:)



Jag heter: Henke

Vilken rolig gåva :P synd att jag inte har tid för att klippa och klistra under dessa dagar som kommer :S Får bli någonting annat. Såg på Uggly Betty där de spelade in en hyllningsfilm till ens chef/mamma. Kanske skulle vara något.

Ha det bra

2009-05-28 @ 09:52:54
URL: http://www.widlunds.blogspot.com

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback