:)

nu är jag ensam! mamma och roberto har åkt till sigtuna för att mysa med sina vänner som va här igår :)
nu väntar jag på mina vänner som snart kommer.
sitter och njuter av sol och otroligt hög musik, oh i love it!
får väl se lite vad som händer ikväll, en sak vet jag i alla fall... att jag hemskt gärna skulle vilja att någon skickade Tristan till mig i ett litet paket! härlig som faaaan är han! ska ta och passa alla ungarna nån helg! åh va mysigt, jag och massa mysiga barn. nu tycker väl alla att jag är knäpp, men det är jag INTE! love kids.

nu ska jag lyssna på If you seek amy! älskar låten!
"love me, hate me, say what you want about me. but all of the boys and all of the girls are begging to F-U-C-K ME"
vi hörs senare!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anna

kan också tillägga att jag är 15 år, tjej och väger 81kg.. och 162cm lång. plz help me!

2009-05-10 @ 17:16:55

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback