cry your own damn river

ikväll ska jag va hemma och ta det lugnt... 
min favorit Louise kommer hit också :D ska bli jättemysigt. 
skriver lite senare. jag är så frustrerad just nu och vet inte riktigt vad jag ska säga. måste lugna mina tankar och samla mig lite. 
min present till mamma kom med posten idag också... ska fixa lite med den. men den får ni ju se när hon har fått sett den, annars kanske hon går in här och kollar och det skulle inte va bra!
vad har ni för planer inför kvällen? 

kram

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Jennifer

Lilla gumman ja saknar redan dig :'/ <3 !


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback