barnvakt

sitter hemma ikväll och är barnvakt.. inte så kul.
för är det inte så att när man inte har något att göra då hör fan ingen av sig, men när man är upptagen och måste va hemma så vill alla göra något! hehe

idag var jah i skolan, försov mig imorse så jag blev en halvtimme sen. dagen startade alltså inte så bra, fortsatte inte speciellt bra heller... var lite sur och irriterad idag, mycket blandade känslor, har vart nervös också inför det jag ska göra imorgon! vilket jag tyvärr fortfarande inte vill avslöja här.
matte på morgonen och svenska på eftermiddagen, gick faktiskt helt okej. mitt humör vände faktiskt lite på eftermiddagen för att jag och elinah hade så sjukt kul! vi satt och skrattade non stop, love the way she always brings me up when im feeling down! hon är bäst. OCH på eftermiddagen kom Nikitas och hälsade på oss, det var trevligt.. försökte hjälpa honom lite med ett arbete men jag va inte så kreativ haha.
efter schoolan så gjorde jag, elinah och nikitas sällskap till tuben och sen åkte jag och nikki till södra station, sen hem :)
nu sitter jag här... ska stoppa ner barnen i sängarna så dom får sova.
vad ska jag göra då? så tråkigt att va ensam...
hmm, jag kommer nog på något. har i alla fall tänt ljus överallt och ska vinkla persiennerna, kanske blir en film.
japp så får det bli.

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback