27/5

hej allihopa! tack för alla gulliga kommentarer :)
ska försöka hinna svara på lite mera frågor idag så har ni några frågor så kan ni skriva dom bland kommentererna :) och så ska jag hinna lägga upp lite badmode! :) det vill ni väl?
så ni måste lova att återkomma under dagen så ska jag försöka lyckas med att hitta lite roliga saker! :)

Kollade på Bröllops Duellen igår, den var rolig men jag var så himla trött att jag somnade! så jag ska ta och titta på slutet nu haha. men vi hörs senare idag!

kram på er :)


här är en bild som jag tog i höstas :)


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Henke

Vad vart det för någon överraskning till mor din ? Skulle behöva hitta på något jag med :)

Jag heter: Celicia

Grymt vacker bild :)

2009-05-28 @ 01:22:08
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback