you gonna miss me when im gone

kan inte sova, inatt igen...
nu undrar jag ifall det är värt det att ens försöka sova. somnar jag nu så kommer jag inte orka upp imorgon bitti och så kommer jag sova längre på dagen istället, vilket kommer göra att jag inte kommer kunna sova på kvällen.
så jag borde kanske försöka hålla mig vaken istället, då borde jag ju va helt slut imorgon kväll!

imorgon ska jag möta upp mackan inne i stan, ska lämna pengar till honom till hans studentskiva!
Marcus går på Finek, om någon är intresserad av att gå på en studentskiva som helt klart kommer va sjukt rolig så kan ni skriva till mig, biljetten kostar 100 kr :)

nu har jag i alla fall gjort en toast och ska dricka lite thé, så får vi se hur jag gör med min sömn.
måste visa hur söt min bästis André var idag, berättade för honom om ett jobb som jag är väldigt intresserad av, och om jag skulle få det så innebär det att jag flyttar till usa. det började nääästan rinna tårar när han sa det här, för om han inte skulle hälsa på mig, så skulle han ju sakna mig. det här va i alla fall otroligt sött för att komma från andré!
min muppis, vilket han hatar att jag kallar honom för, men det skiter jag i :D


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: pippa

snälla felicia rösta på mig i http://linakrogstad.blogg.se hennes blogg. PUSS!

2009-03-31 @ 15:30:41
URL: http://sensible.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback