where words fail to explain, music speaks

Nu är det på gång!
Lucas påbörjade en låt till mig och nu har han och Marcus gjort klart beatet. Den är så fin och det kommer bli riktigt bra!
Låten ska spelas in i Kims studio... Nu ska Lucas bara skriva klart texten. gud va roligt!

Imorgon kommer André hit och ska käka middag, tänkte fråga Lucas och Mackan om dom också vill komma och käka och snacka lite skit.
På lördag tror jag att jag ska åka upp till värmland över dagen och gå på födelsedags fest!
får se lite vad som händer och fötter.
På söndag ska Elinah och familjen komma hit på middag, kommer bli så mysigt!

Nu, här och nu, ska jag ta en dusch sen ska jag kolla på tv, äta middag och sooova :)

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback