Plåtning och Musik

Nu mina vänner, är det dags för mig att ta en dusch och sedan locka håret.
Imorgon ska jag fotograferas för vecko revyn kom jag ju på! så efter skolan imorgon blir det till att åka direkt till Göta Lejon och bli Stylad sen fotograferas. Ska bli roligt.
Har så mycket jag vill göra nu i veckan, tur att jag är ledig på torsdag. Ska fråga Mackan och Lucas om vi ska ta och jobba på min låt :) nu är det ju bara texten kvar som jag och Lucas ska skriva! han är så duktig på att skriva Lucas och Marcus har gjort ett fantastiskt beat och jag är jätteglad att jag har killarna som pushar mig att sjunga! det är tufft när man är lite blyg hihi... här har ni dom! bilder på dom i alla fall, inte illa va! haha

Mackan

Marcus! som har gjort beatet, favorit biggedy mackan! haha

Lucas

Lucas, som gjort låten från början och som ska skriva texten, så duktig!

här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Mia

Men oj vad vacker du är! Precis som mor din! :)

Lycka till på plåtningen!

Jag heter: Evelina

Varför ska du plåtas för Vyn? Ska du bli artist?

2009-03-23 @ 22:36:46
Jag heter: Felicia Book

Tack så hemskt mycket Mia!

Evelina, jag har gjort en intervju för vecko revyn tillsammans med min mamma, håll koll så får vi se om du hittar mig bland sidorna :)

om jag ska bli artist? det återstår att se! :)

kram

2009-03-23 @ 22:58:00
URL: http://ouch.blogg.se/
Jag heter: P

mackan

yeah vilken snygging.

är han singel ? ;)

2009-03-23 @ 23:57:59
Jag heter: Maria

Ville bara säga att jag tyckte det va bra skrivit på din mammas blogg. Jag förstår att din bägare rann över.. Även om det finns dom som inte förstår och som t.o.m vill mena att även du va barnslig att ge tillbaka, så finns det MÅNGA som förstår dig och tycker att du gjorde heeeelt rätt.. Kram maria

2009-03-24 @ 17:36:37
URL: http://kevinsmother.blogg.se/
Jag heter: evelina

fin blogg ! :)

när kommer man kunna få höra låten? är super nyfiken

kram!

2009-03-27 @ 16:00:31
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback