J'adore Dior


Jag älskar fina accesoarer, örhängen, halsband och armband.
Något annat som jag älskar är Christian Dior, min absoluta favorit. Min Dior Gaucho saddle bag
är min favorit väska som jag har matchande plånbok till också. Var nyligen inne på deras hemsida och kollade på lite nya saker och hittade jättefina smycken, speciellt armband som jag verkligen gillade, som jag självklart vill dela med mig av. så vet ni att ni ska klicka på bilden för att få se lite större :)



Visst är dom fina? vill även visa en till sak ifrån Dior. Det enda som egentligen är speciellt med den är att den är från just Dior, och ja... mönstret. MEN den har inga extra finesser eller något utan det är faktiskt en helt vanlig... PENNA!



här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Nathalie

Haha, dessa märken ska alltid ha tendens att överdriva :P


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback