Torsdagen

Intervjun igår gick jättebra och vi åt lunch på Tranan som ligger på odenplan.
Efter det skjutsade mamma mig hem till Marcus, det va jätte mysigt och kul att träffa honom igen, det va ju ett tag sen nu!
Vi sjöng lite, eller ja... Marcus spelade piano och jag sjöng. Han ville att jag verkligen skulle sjulle sjunga ut, blyg som jag är så blev jag helt nervös och skakade i hela kroppen, men han pushade mig och tillslut gick det ganska bra :)
Vi kom på vad låten ska handla om, blev lite osäker dock... men när han satt och sa "alltså jag tycker det är ett jättebra tema och det är ju lite vågat det är ingen annan som sjungit om det" så kunde jag inte säga nej, men han vred på det sen och då kändes det mycket bättre haha.

Idag ska jag bara va hemma, hade haft lust att göra nått mysigt bara gå på bio eller nått men får se hur det blir ikväll.
Imorgon kommer i alla fall B till mig, för första gången på väääldigt länge, så jag tänkte fixa nått gott att äta då...

nu måste jag jobba vidare i svenskan, vet inte om jag ska skriva om "bordellmamman" Heidi Fleiss eller seriemördaren Aileen Wuornos. får se hur jag gör.

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback