En shopaholics bekännelser

hello lovers.

igår var jag ch mamma på förhandsvisningen av En shopaholics bekännelser.
jag måste säga att jag tycker den var lite överdriven. visst var den rolig och så, men en liten besvikelse och som sagt, lite överdrivna scener.
efter filmen gick det stora bussar till västermalmsgallerian där man fick 20% rabatt i alla affärer.
och när man gick fick man en goodiebag som innehöll lite blandade saker t.ex, boken en shopaholics bekännelser, choklad från lindt med krämig fyllning, private parts easy shaving gel, smycken osv.
under efterfesten i västermalmsgallerian träffade jag en jättegullig tjej som heter Susanna och var make up artist från Dior. Hon blev väldigt inspirerad av min klänning och ville gärna sminka mig. Hon var så gullig och hjälpte mig med massa saker och bad mig även att vara modell för henne då hon jobbar på NK och andra stora event för att promota Dior. Vilket jag tycker ska bli jätteroligt!

idag har det varit skola och efter åkte jag in till stan med Jennifer och Rodé och vi gick runt och kollade lite. först gick vi till NK och jag hälsade på Susanna eftersom hon bad mig komma förbi så fick jag prover på lite produkter hon tyckte jag skulle prova :) sen gick vi runt lite och jag hjälpte Jennifer att välja klänning till ett bröllop.

Nu är jag ensam hemma med mina syskon och har lagat lite middag, ska bara ta det lugnt.
kanske skriver mera senare :)

ciao


Bild från förhandsvisningen, bild lånad från finest.


och såhär ser klänningen ut som jag hade, kommer från Coast.

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback