Måndag!

Hej allihopa!
idag var jag i skolan och det gick bra. Var skönt att komma tillbaka nu efter att ha vart sjuk så länge.
Jag slutade klockan tre och då åkte jag hem till Lucas.
Jag köpte med mig fika ifrån espresso house, Lucas och André ville ha Latte med hasselnöts smak och jag tog en chailatte. Plus att jag köpte med mig cheesecake, brownies och chokladbollar.
När jag kom dit satt dom och spelade haha, sen började jag och Lucas sjunga karaoke och nu har vi ett litet projekt på gång så jag ska ta och åka dit nå ndag nu snart och sätta igång med det vilket kommer bli så sjukt roligt!
Kan inte avslöja än, men det kommer ni få ta del av här på bloggen när det är klart :) haha

Det har vart jätte trevligt idag och jag kom hem för ett litet tag sen.
Vi gick hem till André innan jag åkte hem också, så gick dom med mig till stationen.
Har druckit lite té och nu är det dags att lägga mig i sängen och lyssna på lite musik :)

skriver mera imorgon, godnatt! :)

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback