I don’t care how you do it. Just show me that you care.

B, att du tar åt dig så? den här vänskapen är LÅNGT ifrån över.
mitt inlägg häromdagen handlade INTE om dig. förstår inte att varje gång jag säger något/skriver något negativt varför du direkt antar att det är riktat till dig? speciellt inte när jag så tydligt talat om för dig vad jag vill. du vet vad jag vill.
om du ville att allt skulle vara som förr skulle du ha försökt a little harder! du vill inte... jag ser inte minsta ansträngning från din sida. jag har uttryckt många gånger att om vi skulle börja umgås igen skulle allt bli som vanligt, det vet du också innerst inne men väljer nått helt annat. du väljer att fortsätta ha det som det är.
jag finns tillgänglig för dig hela tiden, jag har dig på msn, bilddagboken, du har mitt telefon nummer. jag är ett sms/samtal ifrån dig och du kan ringa mig när som helst. du vet att även om vi inte pratat nu och vi har behövt tid ifrån varann så vet du att om du ringde mig och behövde mig skulle jag finnas där för dig.
vet inte längre hur jag ska nå fram till dig därför väljer jag att skriva detta inlägg.

Vad jag skriver om A handlar inte om att jag ska försöka strö några salt i såren. Han är en fin vän till mig som jag är glad över att ha i mitt liv, han är en bra kille som jag alltid kan prata med. jag behöver nog inte tala om för dig, för du vet om det också.
A är min vän och om jag lägger upp något med honom eller skriver nått om honom handlar det inte om dig på något sätt. Jag skulle aldrig göra så och absolut inte mot dig, inte mot någon.

Det är så mycket jag vill säga till dig, så mycket jag vill förklara. Försöka få dig förstå hur jag känner. Jag har förstått vad du inte tyckte kändes bra och vad du tycker att jag gjorde för fel, men jag tror inte du förstått vad jag tyckte blev konstigt i slutet och jag har inte fått en chans att förklara det. Mitt beteende och min ilska mot dig har en anledning,

om du VILL att det ska vara som det var förut kan du ju börja med att ta bort min block på msn så att man åtminstonde kan prata ordentligt. jag är verkligen inte ute efter att bråka mer med dig nu, jag är trött och riktigt less på dig, jag kan verkigen inte vara med tydlig med vad jag vill. är du villig att prata och lösa det här ska jag göra allt jag kan för att få dig förstå. jag är bara trött på den här situationen. Skrev här för jag vet inte hur jag ska nå dig.

om du vill att det ska va som förr, bevisa det.


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: B

http://pashaa.blogg.se

I did my best!

2009-03-08 @ 12:58:12
Jag heter: B

har du läst bloggen?

2009-03-09 @ 20:07:18
Jag heter: Felicia Book

kommer inte in på din blogg :/ det är helt vitt

2009-03-09 @ 22:21:40
URL: http://ouch.blogg.se/
Jag heter: B

Okej, men jag skickar det i ett mail då!

2009-03-10 @ 16:02:39

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback