Torsdag

va roligt att statistiken på unika läsare hålls uppe varje dag trots att jag inte är så aktiv!
ska verkligen försöka komma in i bloggandet igen...

Torsdag började med att jag vaknade och åke för att fixa naglarna hos Magda, dom blev riktigt fina och jag ska försöka lägga in en bild imorgon. Sen köpte jag en sallad och blev upphämtad.
Hemma så tog jag det bara lugnt och kollade på Oprah, var tvungen eftersom att Hugh Jackman (så heter han va?) ifrån filmen Australia var med. Han är sååå gorgeous!
Jag lyckades övertala mamma att vi skulle åka och kolla på lite nya möbler till mitt rum. Jag köpte nya möbler för nästan ett år sen, men nu vill jag ha mörkare möbler tror jag... så vill jag tapetsera om :) litet projekt, men förändring är roligt tycker jag.
Hittade min tapet, som jag letat efter och undrat var jag skulle få tag på den... där fanns den på Silvan bygg i kungens kurva, kärlek.

Sen åkte vi hem och jag har legat i sängen mest och bara tagit det lugnt. När man inte mår bra och är lite krasslig är det skönast att bara mysa. Det börjar kännas lite bättre nu, får fortfarande ont men lite bättre är det! på rätt väg...
nu måste jag sova innan min mamma blir tokig på mig.

godnatt...

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback