sova ensam

sova ensam är inte min grej. jag kan inte sova ensam... kan verkligen ligga vaken hela natten och bara vända och vrida på mig men oavsett hur trött jag än är så somnar jag inte. senaste tiden har jag legat vaken hela nätterna och när jag äntligen somnat kommer mamma in i rummet 20 minuter senare för att väcka mig, underbart.
jag har så stor säng också så det känns lite tomt när man lägger sig där helt ensam haha.
för att inte känna mig såå ensam ikväll så har jag gått in i min lillebrors säng, hoppades på att han skulle ligga här faktiskt så jag kunde krama lite på honom fast han ligger hos mamma men jag ligger kvar här i alla fall. han har skönare säng, och här får det faktiskt inte plats så många fler.

vad hände med vår vädret som var påväg? inga fler plötsliga snöstormar nu va, nu får det fan räcka. redan igår när jag åkte från skolan satte det igång. sen sprang jag omkring i den där stormen fram och tillbaka till stationen med Jen. Sen åkte jag till Lucas. Han, jag, emma och hennes pojkvän Nicolas åkte till tennisklubben (vems idé det var är inte heeelt klart) men, vi åkte dit i alla fall och var där en timme som gick sjukt fort. sen följde jag med hem till dom igen där tiden gick ännu snabbare och då bestämde jag mig för att sova hos dom. kollade lite på bolt men jag somnade mitt i, var ganska trött.
kom hem idag och ingen var hemma, kändes lite tråkigt att bara sitta hemma så jag pratade med André och Bryan som också ville ut, tankten var väl att vi skulle gå ut tillsammans men dom hittade inget, and neither did i, så jag blev kvar hemma men deppade inte länge över det, min räddare i nöden, Yasmin kom till mig och höll mig sällskap i det här sjukt tråkiga vädret. vi har käkat middag och kollat film :)
imorgon ska jag ta en fika med någon, vem är fortfarande oklart. får se who's the lucky one imorgon.

i alla fall, det jag ville säga är att jag sover MYCKET bättre när jag sover med någon, om det så bara är någon som sover i samma rum som mig. jag är inte sällskapssjuk, absolut inte.
nu ska jag försöka sova, för jag vill gå upp tidigt imorgon och göra lite saker.
go'natt på er

här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback