Mannen jag ska gifta mig med

måste berätta en lite rolig sak...
imorgon ska jag bli intervjuad för Vecko Revyn, vad det är för slags intervju vill jag inte avslöja utan vi får helt enkelt se om ni lyckas känna igen mig och vem jag är när tidningen kommer ut!
intervjun är vid 12 och när jag är klar ska jag åka hem till Marcus så ska vi försöka jobba lite på min låt :)
ska bli kul, och kul att träffa Mackan, min favorit mackisen...

Har precis talat om för Marcus att han måste gifta sig med mig senare i livet, för han är så fruktansvärt söt och charmig och gör alltid så jag skrattar! han kan verkligen säga vad som helst så blir man glad för han är så himla speciell haha...
så ja, han har inget val.
ett gott skratt förlänger livet, så att jag skulle leva länge och va lycklig är en garanti haha.

frågade förresten Marcus, som har Dyslexi (men han stavar dysselekesi) hur man stavar till te.
för hur stavas det egentligen? Marcus sa "jag stavar teh" så söt! det visste jag direkt att det var fel och har nu lärt mig att det stavas thé!
alltså, fråga Marcus om stavning är inte alltid the best option... men ännu en gång bjöd han på ett gott skratt!
tack!


och här har ni honom, Marcus, biggedy mackan, mackisen, gym mackan... min framtida dyslektiska make!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Anonym

va fin han är

ni blir nog ett lycklig gift par hehe

2009-03-23 @ 22:12:34

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback