Liz Lisa



Att jag fastnade för det japanska märket Liz Lisa är ju ingen nyhet.
älskar mina klänningar som Mamma köpte till mig från Liz Lisa, och min väska, min underbara väska med fransar!
nu har dom i alla fall fått massor med nyheter. Dom har så otroligt mycket söta klänningar i fina, härliga och sommriga färger. Här ska ni få se några jag är såå nära att beställa från deras webshop, som jag kanske länkar till nån dag om ni har tur hihi! :)


(klicka på bilderna för att se dom i lite större format)

Är dom inte söta? jag älskar dom!
jag har hört ett litet rykte också, jag va väldigt osäker först men jag blir mer och mer övertygad hela tiden att det faktiskt stämmer, det vore helt fabulous om det är sant! men jag tänker hålla på det ett tag till :)
imorgon, åh.. imorgon! då ska ni få se skor! det lovar jag.

puss på er!


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback