jag har så jävla ont!

va konstigt det känns när jag sätter mig och ska blogga... som om jag inte har så mycket att säga.
jag kan berätta att jag senaste dagarna inte alls mått bra. jag har ont i magen och det värker konstant. jag sover inte på nätterna och jag har huvudvärk. huvudvärken kan man ju förklara på det enkla sättet att jag helt enkelt inte sover.
i fredags låg jag vaken HELA natten, så vid halv 7 tänkte jag att det är ingen idé att somna nu så jag gick upp och hjälpte mamma städa heeeeeeeeela köket! jag satte på disken och plockade ur den när det va klar. jag tände ljus och städade lite i vardagsrummet och på matbordet. när affären öppnade klockan 9 så gick jag dit och handlade lite, gick hem igen och gjorde frukost och bakade scones. HUR ORKADE JAG?
sen kom det hit lite folk på kvällen och kollade på Melodifestivalen här, då somnade jag och sov i en timme... sen vaknade jag och gjorde mig i ordning så gick vi ut på nattklubb!
när blue moon bar stängde klockan 3 på natten så åkte vi hem till en kompis och hade "efterfest".
så kom vi hem tidigt på morgonen igen.
suck.

idag var jag hemma från skolan och har haft ont, känner mig väldigt låg och jag har verkligen ingen som helst energi.
klockan är snart halv 2 och jag sover fortfarande, kommer förmodligen inte sova på hela natten nu heller.
hatar att må såhär dåligt, vet inte riktigt hur jag ska äta heller för vad jag än äter så mår jag illa hela tiden.
jaja... nu måste jag försöka sova.
ska försöka återkomma med ett lite roligare inlägg imorrn!


här kan du se kommentarer som andra skrivit
Jag heter: Simon Berg

svar; får jag inte det eller? :O


Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback