Fredag kväll

Ikväll har André varit här och käkat lite middag... och nu gick han för ca 20 minuter sen.
Vi har tagit det lugnt och suttit och snackat lite skit, skrattat och André har varit lite kaxig, men inte mot mig.
Vi har haft trevligt och kollat på lite klipp ur Andrés favorit American Psycho haha
Jag är jätteglad att han kom på middag ikväll, det var precis vad jag behövde! :)

Försöker välja ut vad jag ska ha på mig på den stora födelsedagsfesten som jag ska färdas 4-5 timmar med bil för att gå på. Man ska helst ha på sig något rosa också... hör och häpna, jag hittar INGET rosa i min garderob! eller jo, men inget festligare. känns riktigt jobbigt nu.
och så som jag tolkat det ska det vara en fest med lite crazy things.
ska man ha klänning? spricker byxorna om jag har byxor på mig? vad ska jag ha för skor? MÅSTE det va rosa? är det tillräckligt fint? smycken/accesoarer? ska vi va ute och kommer det va kallt? så mycket frågor...
och inte nog med det, mamma tyckte det va en bra idé att ta med 2 alternativ... kan inte se hur jag ens ska kunna kompa ihop en bra outfit just nu så två känns impossible.
nej fy.. jag vill slippa allt det här nu och sova.


här kan du se kommentarer som andra skrivit

Här vill jag att du skriver vad du tyckte om mitt inlägg eller skriver en fråga till mig om det är något du undrar, skriv gärna din email så att jag kan maila tillbaka svar!

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback